Kategorie

Informacje

Nowe produkty

Tagi

Zobacz nasze Aukcje



Archi & Art

I. Informacje ogólne

1. Sklep internetowy www.pracownia-arty.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamawiający składający zamówienia za pomocą strony internetowej, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest pisemne potwierdzenie przez Zamawiającego paczki na liście przewozowym przedstawionym przez kuriera. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

3. Wszelkie dane osobowe Zamawiającego, zarejestrowane w systemie Sklepu, będą wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia oraz prowadzenia akcji promocyjnej i reklamowych Sklepu. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim lub przetwarzane w inny sposób.

II. Składanie zamówienia

1. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu internetowego.

2. Każde złożone zamówienie otrzymuje swój numer, który Zamawiający jest obowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem.

3. Nie posiadamy minimalnej wartości zamówienia. Realizujemy zamówienia od 1 sztuki.

4. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po dokonaniu przez Zamawiającego akceptacji całego zamówienia i dokonaniu płatności za zakupiony towar na wskazany rachunek bankowy Sklepu. W tytule przelewy należy podać numer zamówienia.

5. Termin płatności za zamówiony towar wynosi 5 dni roboczych.

6. Na życzenie klienta wykonujemy 1 projekt graficzny, które wysyłamy pocztą elektroniczną. Wszelkie zmiany, poprawki w projekcie klient musi wykonać samodzielnie. Realizacja zamówienia następuje po poinformowaniu Sklepu przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej o ostatecznej wersji i dokonaniu płatności za cały zakupiony towar.

7. Wysyłamy próbki produktów. Próbki są płatne. 

III. Realizacja zamówienia

1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po dokonaniu przez Zamawiającego akceptacji całego zamówienia i dokonaniu płatności za zakupiony towar na wskazany rachunek bankowy Sklepu. W tytule przelewy należy podać numer zamówienia.

2. Sklep nie odpowiada za błędnie podane informacje przez Zamawiającego.

3.Termin realizacji zamówienia wynosi od 14 do 21 dni roboczych od dnia wpłynięcia pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu. W tytule przelewu Zamawiający obowiązany jest podać dokładny numer zamówienia. W przeciwnym wypadku zamówienie nie będzie przekazane do realizacji, do czasu skontaktowania się Zamawiającego ze Sklepem.

4. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienie w powyższym terminie, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

5. Towar wysyłamy firmą kurierską DPD oraz Pocztą Polską. Czas dostawy paczki nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie.

6. Możliwy jest odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu.

IV. Reklamacje i zwroty

1. ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie.

2. W przypadku powstania błędów w druku, powstałych z winy Sklepu, Zamawiający ma prawo dokonać zwrotu towaru w terminie 5 dni od dnia otrzymania towaru. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru, Sklep wyśle paczkę zwrotną wraz z poprawionym lub nowym towarem.

3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej Sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.

4. Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.

V. Rachunki i faktury VAT

1. Na życzenie Zamawiającego wystawiamy fakturę VAT.